poniedziałek, 16 marca 2015

Rozdział 2 (-Kolacja.

Mam nadzieję że ten rozdział też wam się spodoba.





Kiedy wstałam, dostałam od razu sms'a od Zuzi.

-Olciek, sorry że wczoraj tak poszłam. Kolacja z Jasiem jest dzisiaj o 19;30.
-Zuz, nic sie nie stało. Ale jak mam się ubrać...?-Odpisałam
-Hah..Ubierz się jak chcesz !
-Spoko, ej.. Kuba mnie zdradził...
-Słabo, z kim ?
-Z Wędkarską chyba.
-Wędkarską...? Poczekaj sprawdzę na fejsie.
-No i masz ?
-No właśnie nie...
-Dziwne.

Nagle rozległo się pukanie do drzwi.
"Zuz, sorry ale ktoś puka. Napisz później.

Otworzyłam drzwi. Ku moim oczom przed drzwiami stał Jaś z bukietem czerwonych róż.
-Czy mogę zabrać firankę na spacer ?-Spytał.
-Haha, ależ oczywiście !
-Tylko się ubiorę. Poczekaj chwile. Oczywiście wejdź-Dodałam

Usiadł na łóżku i położył róże.
-Nie myślałem że mam takie ładne firanki.-Powiedział.
-Co ? Nie słyszę !
-Nie myślałem że mam takie ładne firanki !-Powtórzył krzycząc.
-Hahaha, ja ładna ?-Powiedziałam roześmiana.

Kiedy się ubrałam wyszliśmy z pokoju. Oczywiście gdy wyszliśmy tłum firanek rzucił się na Jasia. Odepchnęły mnie i zaczęły dawać mu paczki. Dziewczyny miały oczywiście bluzki Jasia. Trochę się zdziwiłam. I czekałam. Jasiek szybko porozdawał autografy, i poszliśmy dalej. Niestety stała kolejna grupka firanek. Więc wróciliśmy się do hotelu.

-Przepraszam cię za to. Naprawdę, to nie było planowane.
-Rozumiem..Przecież jesteś sławny, nie ma się co dziwić..
-Wiesz co, mamy jeszcze dużo czasu. Może poczekamy u ciebie w pokoju ?
-No spoko...
Kiedy byliśmy w pokoju. Zorientowałam się że dzwoniła Zuzka.

-Poczekaj, oddzwonię do koleżanki.

-Zuz, co chciałaś ?
-Powiedzieć ci coś. Ale jesteś chyba za bardzo zajęta..
-No mów, co chciałaś ?
-Ta wędkarska, to jest jego była. 
-Serio ?
-Tak, a przy okazji kiedy spotykasz się z Jasiem ?
-No, ogólnie to właśnie czeka u mnie w pokoju.
-Serio ?! Poproś go o autograf dla mnie ! Proszę.
-No dobrze... Coś jeszcze ?
-Nie, to wszystko dzięki !

Po skończonej rozmowie wyciągnęłam kartkę i długopis, podeszłam do Jasia.

-Sorry że teraz cię o to proszę, ale moja znajoma chce autograf od ciebie..
-Hahaha, spoko. Co napiać ?
-Dla Zuz od żółwia.
-Dobra.

W trakcie kiedy pisał poszłam do kuchni nalać sobie pepsi. 
-Chcesz pepsi ?!
-Tak, dzięki.

Rozmawialiśmy tak do 19.

-Hahahaha -Śmiałam się
-Ja też nie wieże ! Hahahaha
-Już 19, może chodźmy ?
-No dobrze.
-Wiesz..Zapomniałem ci powiedzieć, ale masz piękne oczy.-Dodał
-Ojeju...Dziękuje !

^^*^^ Kolacja...^^*^^

-Mmm, lubię schabowy !
-Ja też.
-Hah, kiedy ja ostatnio piłam w kieliszku ?
-No nie wiem. Nie znamy się za długo.
-Hahahaha. A jeżeli można. To przyjedziesz kiedyś do Legnicy ?
-Mieszkasz w Legnicy ?
-Tak, a co ?
-Ja też ! Hahahaha.
-Ale zbieg okoliczności !
-Wiesz, ogólnie to wyprowadziłam się do Warszawy, ale mogę tam wrócić !-Dodałam
-Hahaha, jak wolisz !



Oki. Więc tak, rozdziały będą krótkie, bardzo przepraszam. Ale wiecie jak to jest z weną ;P ! Haha. Do następnego rozdziału. Ps. Swoje pomysły na dalsze rozdziały możecie wysyłać w komentarzu ;P  I piszcie czy chcecie abym zrobiła na Fb FanPage bloga ;3 !

2 komentarze:

  1. Nie sadze, by Fp bloga na FB byl konieczny... fajnie tam piszesz, ale Fp to nie jest dobry kierunek. Fp najlepiej jest zalozyc gdy bedzie po jakims 50 rozdziale, czy nwm... ale na pewno nie, jak nawet przy 5 nie jestes. Uwierz, znam sie na tym. Mojego bloga prowadze pol roku i jestem przy 81, a mama zalozyla mi Fp bloga i teraz tylko daje tam info o rozdzialach. :)
    A tak wg. Nie mialabys nic przeciwko, gdybym dala twojego bloga do polecanych u mnie? :) ( http://kodlyokolive.pl/ )
    I jeszcze cos, zauwazam coraz czesciej bledy ortograficzny w twoich rozdzialach ... i mam troszke duzo rad XD.
    Po pierwsze: "Wierze" pisze sie przez rz, bo "Wiara,,
    Po drugie: Nie moge sie zorientowac co mowi Jasiek, a co Olka i Zuza... Pisz np.
    Ola: -Spoko, ej.. Kuba mnie zdradził...
    Zuza: -Słabo, z kim ?
    Itp. a jak Ci sie nie podoba to jes tez druga forma. :)
    -Spoko, ej.. Kuba mnie zdradził... - powiedziala z lekkim smutkiem Ola
    -Słabo, z kim ? - zapytala Zuza, ktora lekko sie tym przejmowala, ale tego nie okazywala
    W tedy jest lepiej zrozumiec kto, co mówi i o wiele lepiej bedzie sie czytalo. :)
    Po tzecie: "Przepraszam CIE (W oryginale napisane mala litera, a o wiele lepiej wypadalo by duza, poniewaz jest to zwrot grzecznosciowy :)) ..." I inne tego typu formy (czyli "Ci", czy "Twoje", "Wam" itd.)
    Po czwarte: Jeszcze nie skonczylam tego tematu B) ,,-Haha, ależ oczywiście !
    -Tylko się ubiorę. Poczekaj chwile. Oczywiście wejdź-Dodałam" Jak chcesz, by twoja glowna bohaterka powiedziala cos DWA razy, to nie pisz w nastépnej linijce, tylko w tej samej. Czyli:
    -Haha, ależ oczywiście ! - powiedzialam (lub powiedziala Ola, zalezy z, której perspektywy...) -Tylko się ubiorę. Poczekaj chwile. Oczywiście wejdź - (Dalej tutaj mozesz tez pisac jak bohaterka powiedziala, czy w jakim nastroju, uczuciach to powiedziala... albo nie musisz tutaj dalej pisac... to juz zalezy od ciebie. :)) powiedzialam zagapiona i zaprosilam go do srodka.

    To tyle. :)

    Mysle, ze pomoglam. :*

    Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, jeżeli chcesz to możesz polecieć ;) !.
      Błędów mam nadzieję mało zauważyłaś.
      A co do rozmów. Myślę że to jest dobry pomysł. Jeżeli chodzi o formy to grzecznościowe...No oki. Dziękuje za radę :) !
      Pozdrawiam serdecznie <3 :* !

      Usuń